شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 11 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۵۵:۱۹

دریا به دورترین مدارس کشور می رود

باشگاه خبری فراساحل: دانش آموزان مستعد علاقه مند به صنایع دریایی در این جشنوراه از مقطع ابتدایی با این صنعت استراتژیک و مهم آشنا میشوند تا در آینده با اطلاعات کامل و جامع سرنوشت شغلی خود را رغم بزنند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین‌نیوز، علی علی‌نژاد نماینده معاونت متوسطه آموزش و پرورش در گفتگویی با اشاره به اینکه آموزش پرورش به عنوان نهاد زیربنای توسعه همه جانبه کشور در چشم انداز آینده، نیاز می‌داند دانش آموزان با حرفه‌ها آشنا شوند گفت: دانش آموزان باید با توجه به استعدادها و علاقه خود آینده شغلی خود را انتخاب و به سمت توسعه کشور قدم بردارند. تربیت نیروی انسانی زیربنای توسعه یک کشور است و در این راستا آموزش پرورش جشنواره‌های مختلفی را برگزار می‌نماید.


کارشناس مسئول برنامه‌ریزی و نظارت دفتر آموزش‌های فنی حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورشگفت: به جهت اهمیت آموزش در حوزه دریا تصمیم به همکاری و مشارکت در دومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت گرفته و بر این اساس آموزش پرورش بخشنامه‌ای مدون را تهیه که هدف، هدایت دانش آموزان مستعد علاقه‌مند به صنایع دریایی است تا بتوانند از مقطع ابتدایی با این صنعت استراتژیک و مهم آشنا شوند و تا در آینده با اطلاعات کامل و جامع سرنوشت شغلی خود را رغم بزنند. علی نژاد افزود: در خصوص آشنایی خانواده‌ها با دریا و صنایع آن، آموزش و پروش با همکاری ستاد توسعه فناوری صنایع دانش بیان دریایی بخشنامه‌ای را به تمام مدارس کشور حتی دور ترین مدارس ارسال و دانش آموزان استقبال و فعالیت خوبی در این خصوص دارند.


نماینده معاونت متوسطه آموزش و پرورش افزود: در خصوص دریافت آثار پژوهش سراهای کشور را محل جمع آثار در نظر گرفته شده است و لازم به ذکر است پژوهسراها با همکاری ستاد آماده ارائه آموزش‌های لازم برای برنامه‌های جشنواره، مخصوصا مسابقات شناورهای هوشمند می‌باشند تا دانش آموزان بدون داشتن ابهام در برنامه‌های جشنواره شرکت نمایند. وی در ادامه افزود: هماهنگی و مکاتباتی برای بازدید دانش آموزان از مراکز صنایع دریایی و برگزاری دوره‌های آموزشی با هفت استان ساحلی صورت گرفته که با توجه به هفته مشاغل که الان در آن هستیم تا پایان اردیبهشت ماه صورت می‌پذیرد. علی نژاد اضافه کرد: همچنین در حال برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری جلساتی با مدیران کل استان‌ها و ستاد توسعه فناوری صنایع دانش بیان دریایی هستیم تا کلیات فعالیت جشنوراه تشریح گردد و بتوانیم در جهت اعتلای فرهنگ دریا در آینده بین جوانان کوشا و پیش قدم باشیم.



  کد خبر : 1563
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :